Taman Negara

Fuuuhhhh!!! Letihnya.. Aku balik dari Taman Negara. Perghhh!! Giler la penat. Sakit badan aku sampai hari ni.
 Yela.. dah lama tak buat aktiviti macam ni. Rasa macam nak pengsan pun ada, namun ku gagahkan jua. Aku hampir-hampir nak mc hari ni, tapi bila aku fikir ada kerja yang belum selesai, so aku menguatkan diri untuk ke pejabat demi mencari sesuap nasi. Cukupkah sesuap nasi tu? Hehehe. Tapi, Taman Negara memang best. First time aku datang ke Taman Negara, Pahang ni. Aku buat aktiviti treking, hiking dan meng"gua". So.. story seterusnya aku akan update kemudian sebab aku nak kena habiskan yang Ipoh punya dulu..  Aku share gambar sket la.. tapi gambar ni tak berapa clear, maklumla aku pakai camera handphone je. Nak beli DSLR nanti-nanti la.. banyak pulak bajet aku kan.. Tunggu next entry yeah..


0 comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Member