Bandung Gateway

Banyak cerita aku tergantung, tetiba da buat yang lain. Nanti aku cuba habiskan slow-slow ye.Aku tak banyak pun keluar negara. Banyak jenjalan kat dalam Malaysia. Mesti ramai yang pernah pegi Bandung kan? Kata mereka Bandung merupakan syurga membeli belah. Trip ke Bandung merupakan trip yang paling lama kitaorang booking. Korang bayangkan, sepatutnya kami pergi ke Bandung pada bulan November 2010, tapi disebabkan gunung berapi meletus... flight kami cancel dan diberi refund, dan kami book tiket semula dan fly pada bulan Julai 2011. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar walaupun ada incident yang tak dapat dielakkan. Okey jom aku story kisah di Bandung.

Hari Pertama


(Part 1)

Kami semua berkumpul di LCCT pada jam 7.30 pagi kerana flight ke Bandung akan berlepas pada jam 9.00 pagi. Trip ni di arrangekan oleh kawan aku, Dhira dan adiknya, Ilya.Kalau tak salah aku Dhira ni dah 2-3 kali ke Bandung. Aku tak pasti kenapa beliau amat menyukai Bandung. Huhuhu. Ramai pulak orang nak pergi  Bandung masa ni. Sebab da check in online, kami cuma perlu drop luggage je kat kaunter. Kerana orang ramai, kami tak sempat breakfast pagi tu. Takpe la, nak tak nak kena makan dalam flight je la. Dah selesai drop luggage kat kaunter, kami terus masuk ruang menunggu. Fuhhh memang ramai orang nak ke Bandung. Confirm flight penuh.

sebahagian ahli rombongan...

tetap... huhuh
Perjalanan dari Kuala Lumpur ke Bandung mengambil masa kira-kira 2 jam kot? Hahahah... tak sure. Lupa dah...hhuhuu maklumla trip ni da hampir setahun.

pose sket da sampai Bandung... huhuh
Alhamdulillah, penerbangan kami selamat dan akhirnya, kami tiba di airport Bandung, dan kami akan meneruskan perjalanan meronda di Bandung. Nanti aku sambung lagi ye





0 comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Member