Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak..

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Dah lama aku tak update blog aku. Cerita tentang Sabah pun masih panjang. Aku rasa ada lagi cerita yang tak habis. Takpa.. Insyallah aku akan cuba siapkan semua. Minggu lepas aku dengan kawan aku ke Melaka, balik hari je.. tak tidur sana pun. Tujuan utama kami nak melawat Taman Mini Malaysia dan Taman Mini Asean. Malangnya, sebaik sahaja kami sampai disana, tempat ni dalam penyelengaraan untuk dinaiktaraf. Aaaarrrghhhh!!! Tension kitaorang. Takpala, takda rezeki kami. 

Sebenarnya aku mengambil kesempatan ni nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak kepada semua  member dan semua umat Islam di seluruh dunia. Aku berharap kita semua akan dapat menambahkan pahala di bulan ni, kerana bulan Ramadan merupakan antara bulan yang mulia. 



Selamat Berpuasa Kawan-kawan.... :-)


0 comments:

Post a Comment

 

Popular Posts

Member